Karščiausios 2020-ųjų dviračių tendencijos

Jei atsuktume laiką bent dešimtmečiu atgal, apie daugelį šiandien dviračių industrijoje įsitvirtinusių komponentų ir standartų nė nebūtume galėję pasvajoti. Dėl modernių technologijų, inovatyvių sprendimų progresas nestovi vietoje ir visų disciplinų dviratininkai vis dažniau lepinami susižavėjimą keliančiais kruopštaus darbo vaisiais. Pristatysime keletą dviračių technologijų tendencijų, kurios turėtų įsitvirtinti šiemet.

 

Bekamerinės ratų ir padangų sistemos

Nors kalnų dviračiai šia technologija pasižymi jau kelerius metus ir panašu, kad grįžti prie įprastų kamerų neketinama, plento dviratininkų bendruomenė su įtarumu tai stebėjo iš šalies ir nusprendė veikiau pasikliauti tuo, kas buvo patikima iki šiol. Didieji komponentų gamintojai, matydami tokį klientų skeptiškumą ir poreikio trūkumą, taip pat netryško entuziazmu naujovėms. Visgi šis projektas apleistas nebuvo ir nuosekliai dirbta tobulinant patį konceptą, o prieš porą metų pristatyta plentui skirtų bekamerinių ratų bei padangų linija tai tik įrodo. Panašu, kad šiemet galime išvysti didelį postūmį bekamerinės sistemos link visoje plento dviračių industrijoje.

 

12-os pavarų sistemos

Vėlgi, tai nėra sensacija, nes 12-os bėgių sistemas iki šių metų išleido bene visi komponentų gamybos gigantai. Aukštesnės klasės kalnų dviračiai jau kurį laiką komplektuojami su 12 bėgių važiuokle. Tai reiškia, kad naudojama tik viena priekinė žvaigždė, o galiniame žvaigždžių bloke yra 12 žvaigždučių, kurios sudaro pakankamą pavarų diapazoną, kad būtų galima atsisakyti antros priekinės žvaigždės ir priekinio pavarų jungiklio.

Ši sistema buvo išbandyta ir kuriant plento dviračius, tačiau nesulaukė daugybės pozityvių įvertinimų. Kaip bebūtų, kelionių ir netgi cyclocross dviračių savininkai rodo didelį susidomėjimą galimybe turėti šią sistemą savo dviračiuose, ir industrijos lyderiai šį norą džiugiai tenkina.

 

Elektriniai dviračiai – visur ir kiekvienam

Ši tema vis dar skaldo dviratininkus į dvi priešingas stovyklas, tačiau, nepriklausomai nuo to, elektriniai dviračiai neabejotinai liks viena karščiausių tendencijų šiemet. Elektriniai plento, miesto ir kalnų dviračiai turi didžiulį potencialą pritraukti naujus dviratininkus ar sugrąžinti ant kelio tuos, kurie pomėgį važinėtis dviračiu dėl vienokių ar kitokių priežasčių apleido.

Apie elektrinių dviračių teikiamus privalumus kalbama vis daugiau, o gamintojai juos sėkmingai tobulina. Šie dviračiai ne tik pinga, bet ir tampa lengvesni bei estetiškai patrauklesni, todėl jų paklausa turėtų pasiekti naujas aukštumas. Jeigu planuojate įsigyti elektrinį dviratį, laukite jų gausos ir mūsų salonuose.

 

Be abejo, yra kitų techninių naujovių, kurios, ko gero, dar neįšoks į masinės gamybos traukinį šiemet, tačiau netolimoje ateityje jų išvysime vis daugiau: itin lengvi, aerodinamiški komponentai, išmanūs šalmai, bevielėmis, elektroninėmis pavarų sistemomis „apginkluoti“ plento ir kalnų dviračiai. Nepraleiskite jų pro akis, nes geresnio laiko naujovių ištroškusiems dviratininkams dar nebuvo.