Technologijos

Rėmų savybės
      Mūsų top modelis kalnų dviračių kategorijoje yra pagamintas iš Carbon SL. Šios medžiagos unikali savybė yra anglies pluoštų išdėstyme tam tikra griežta tvarka, kad visa konstrukcija taptų išskirtinai tvirta ir atspari šoninėms apkrovoms, bet tuo pat metu galėtų absorbuoti vibraciją.
Rėmai, pagaminti pagal šią technologiją, yra iš vienalyčio anglies pluošto, išdėstyto paraleliai. Klasikinė vamzdžių forma su padidintais diametrais reiškia, kad jie yra ypač lengvi ir labai patvarūs.
Populiariausi aliuminio rėmai naudojami dviračiuose race kategorijos (išskyrus plento dviračius) yra gaminami iš naujo aliuminio lydinio 7046 t6. Technologijų, priimtų iš anglies struktūros dėka, o taip pat pačių lydinio savybių dėka, rėmai pagaminti iš ultralight aliuminio buvo "suplonintos", įgavo didesnį tamprumą, turi didesnį atsparumą tempimui bei didesnę elastingumo ribą.
Dėl apdorojimo karščiu šis rėmas apibūdinamas kaip labai tvirtas ir atsparus apkrovai, bet tuo pat metu yra ypač lengvas. Kad būtų pasiektas didesnis efektyvumas, jis yra papildomai tris kartus suplonintas tose vietose, kur tenka mažiausia apkrova, ir sustiprintas kritiniuose taškuose.
  Tai yra pažangesnė aluminum 6061 lydinio versija ir yra puikus pasirinkimas, ieškant ypatingai gero santykio tarp didesnio patvarumo ir mažesnio svorio. Jis labai atsparus vidiniams gedimams, lūžimams ir išoriniams veiksniams. Dėl visų rėmo vamzdžių suploninimo, mes galime išlaikyti jo konstrukcijos patvarumą ir sumažinti rėmo svorį.
  

Aluminum Performance 6061 lydinys suteikia rėmui ypatingą tvirtumą ir atsparumą lūžimams, bet rėmas išlieka lengvo svorio, kuris yra būdingas aliuminiui.

 

 

 

 

 

Dviračio savybės

  

Guoliai, kurie yra įpresuoti viduje, padidina mynimo veiksmingumą, sumažina guolių nusidėvėjimą ir pagerina varomosios jėgos perdavimą į ratus.
   Vamzdžių formavimo metodas įvedant specialų skystį aukšto slėgio pagalba. Ši technologija pirmiausia leidžia gauti lengvesnes konstrukcijas, kurioms būdingas geresnis patvarumas ir atlikimo tikslumas.
   12 X 142 dydžio rato stebulė reiškia rato tvirtumą ir lengva montavimo sistemą. Platesnė stebulė padidina visos rato konstrukcijos standumą, o tai suteikia stabilumo važiuojant.

  

Post mount sistema tai sprendimas, be kurio lenktyninis dviratis neegzistuotų. Stabdymo tikslumas padidėja dėl nereikalingų adapterių pašalinimo, kas įtakoja tvirtą sujungimą tarp rėmo ir apkabos. Geresnis šilumos nuvedimas prailgina stabdžių tarnavimo laiką ir pagerina jo efektyvumą.

  

Išplėstas vamzdis po sėdyne leidžia pasiekti racionalaus centrinės ašies mazgo standumo padidėjimo - net iki 8%. Tinkamai išdėstyti pluoštai ir kvadratinis profilis sumažina konstrukcijos jautrumą.

  

Kugio formos rėmo priekis palaipsniui keičiasi iš 1 1/8 diametro (viršaus) i 1.5 diametrą (apačia). Tai suteikia standumo ir ilgaamžiškumo, o svarbiausia padidina posukių tikslumą.
   Direct mount sistema suteikia priekiniam permetėjui tvirtumo bei tikslumo keičiant pavaras. Tvirtumas ir lengva montavimo sistema yra dar vienas žingsnis profesionalaus dviračio link.
Ypač tiksli technologija suvirinimo siūlių išlyginimui, kas suteikia konstrukcijai daugiau estetiškumo, bet nesumažina patvarumo.

Nauja Kross pakaba – Revo Virtual Suspension atitinkamai parinktų jungčių ilgių ir pakraipos kampų dėka veikia nepriklausomai nuo pavarų ir turi optimalų anti-suspaudimą. Dėl to pakaba nenusileidžia, kai spaudžiame pedalus, o tuo pačiu metu reaguoja į kiekvieną, net mažiausią vietovės nelygumą. Šis efektas buvo gautas taip pat ir specialiai sukurtos savybės dėka - pradinėje sulenkimo fazėje jėgos veikiančios damperį yra tiek didelės, kad galėtų įveikti pasipriešinimus, kokius sudaro jame tarpikliai ir hidraulinis slopinimas.

Pakaba skirta enduro ir važiavimui sunkiais takais. RVS su 150 mm eiga turi bendrą progresyvią savybę, tačiau sulinkimo pradžia, pirmi 15%, yra labai mažėjanti. To dėka ji yra labai jautri pirmoje eigos fazėje ir turi puikų sukibimą.

Daugiasluoksnis dažymas padidina dangos atsparumą prieš mechaninius pažeidimus bei nepalankių oro sąlygų poveikį. Šio proceso panaudojimo dėka ilgus metus galime džiaugtis estetine dviračio išvaizda.
Speciali danga, kai įelektrintos dažų miltelių molekulės padengia aliuminį, panaudojant šiame procese kaitinimą. Išdžiovinus, nulakuotas paviršius sukuria nepriekaištingai lygią dangą, kuri atspari net mechaniniams pažeidimams.

Siekiant maksimaliai apsaugoti mūsų rėmus, sukūrėme pakeičiamų auselių sistemą, kurias pažeidimo atveju galima lengvai ir greitai pakeisti. Sriegius uždedame ant auselės arba specialios veržlės, siekiant sumažinti rėmo pažeidimą iki minimumo
Garantuoja didelę stabdymo jėgą ir gerą moluliaciją net pačiomis blogiausiomis oro sąlygomis, jie taip pat tarnauja daug ilgiau nei tradiciniai stabdžiai.